Forum www.szczurze.fora.pl Strona Główna www.szczurze.fora.pl
prywatne forum poświęcone sesjom RPG
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Karta postaci
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szczurze.fora.pl Strona Główna -> Cadwallon - forum ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 14:05, 21 Sty 2012    Temat postu: Karta postaci

Szczurku wypisz mi jeśli coś poza tym co już jest ma być na docelowej karcie oki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 16:19, 21 Sty 2012    Temat postu:

Przykład karty tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]

Szczur mówi, że na pewno potrzebne są paski obrażeń, z czego dla małych i średnich ras są po 3 i 5, a nie po 4.

Potrzebne rozłożenie pancerza na kończynach,albo takie jak w CP, albo jak w młotku.

Umiejętności techniczne i magiczne dopiszę dzisiaj.
Potrzebne miejsce na broń (nazwa, premia do trafienia, obrażenia, zasięg, ukrycie/rozmiar, cechy specjalne).

Gdzieś obok obrażeń albo pancerza modyfikator budowy ciała. Gdzieś przy broni miejsce na modyfikator obrażeń.

Tabelka (może) z pulami na obronę.

Gdzieś wiedza i reputacja, miejsce na cechy rasowe i specjalne.

Więcej na razie nie przychodzi mu do głowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:01, 21 Sty 2012    Temat postu:

oki a ma być dwustronna czy spróbować zmieścić się na jednostronnej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 17:20, 21 Sty 2012    Temat postu:

Wszystko jedno dla Krzyśka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 22:59, 21 Sty 2012    Temat postu:

Na karcie postaci przy każdej umiejętności powinna być jeszcze rubryczka na PD.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 20:26, 22 Sty 2012    Temat postu:

ej a tych zdolnosci magicznych i technicznych mam zrobić miejsce na kilka czy miejsce dla jednej?

jak mają wygladać te paski zycia? tak jak te w karcie cybera czy nie o to chodzi?
ile ma ich być? lekka powazna krytyczna i smiertelna czy tych smiertelnych tyle to na karcie do cybera?

reputacja jest opisowa czy punktowa? (duzo miejsc na nią potrzeba?)


Ostatnio zmieniony przez Alchemique dnia Nie 22:02, 22 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur




Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:03, 22 Sty 2012    Temat postu:

Nie można być tym i tym, więc wystarczy miejsce dla jednego zestawu dla osób, które będą takimi - w sumie jest jeden parametr i 4 (albo góra 5) umiejętności.

Te paski życia jak z cybera. Śmiertelnych tyle co w cyberze, ewentualnie jeśli będzie miejsce, to można zrobić jeszcze jeden pasek (ale nie wiem czy jest potrzeba, to już dość mocne oberwanie - o ile pamiętam 40 obrażeń).

Reputacja będzie na zasadzie:
Dobry szermierz (2, Kraken)
Dowolnie spisana, więc niespecjalnie dużo miejsca potrzeba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:27, 22 Sty 2012    Temat postu:

Agata napisał:
Szczur mówi, że na pewno potrzebne są paski obrażeń, z czego dla małych i średnich ras są po 3 i 5, a nie po 4.


a jeszcze powiedz o co chodzi bo nie kumam :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:33, 22 Sty 2012    Temat postu:

Na karcie do CP jest rozbicie obrażeń na lekkie, poważne, krytyczne i tak dalej. Przy czym każda kategoria obrażeń ma 4 pola.
Krzyś chciał, by dla małych ras były 3 pola, dla średnich 4 (tak jak w CP), dla dużych 5 pól.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 23:34, 22 Sty 2012    Temat postu:

oki doki :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:03, 23 Sty 2012    Temat postu:

Szczur kazał mi opublikować żebyście się wypowiedzieli co myślicie o wyglądzie i funkcjonalności.

[link widoczny dla zalogowanych]

Co jeszcze powinno być? Co zmienić i jak byście to widzieli? :)

PS @Agata: o ty konkurentko :PPPPPP
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerard Heime




Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:24, 23 Sty 2012    Temat postu:

Garść uwag/sugestii:

Profesję zamienić na Koncept

Szybkość, oprócz modyfikatora od -2 do +2, powinna mieć jeszcze podstawę (w oryginalne od 3 dla gobosów po 6 dla wilczarzy) i sumę.

Nie wiem jak z Atrakcyjnością.

Przy pancerzu warto napisać jakie są szanse na trafienie w daną część ciała. Tylko nie wiem, czy są takie same jak w CP (1 głowa, 2-4 tułów, 5 l. ręka, 6 p. ręka, 7-8 l. noga i 9-10 p. noga) czy inne, bo jednak to system o walce strzeleckiej; idąc za przykładem WFRP, proporcje powinny być odwrotne (1 głowa, 2-4 tułów, 5-6 l. ręka, 7-8 p. ręka, 9 l. noga i 10 p. noga).

Czym jest to "free" przy skillu? Wolne punkty do wydania? Nie wiem czy jest to potrzebne w trakcie gry. Zastanawiam się czy zamiast tego nie powinno być jakieś pole "mod" jeśli różne rzeczy (rany, obciążenie, pancerz) mogą wpływać na poszczególne statsy.

Nie wiem czy jest sens wpisywania nazw umiejek wiedzowych - ja np. nie mam języka ojczystego (bo jest nim cadwe) i "język ojczysty" tylko miejsce zajmuje Razz

Trochę przeszkadza mi brak polskiej czcionki, ale to już jak rozumiem siła wyższa.

Powyższe to głównie drobne uwagi i ogólnie rzecz biorąc mi się podoba Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Alchemique




Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:32, 23 Sty 2012    Temat postu:

ad1 oki

ad2 tak ma byc? spoko jak ma byc to zrobie :)

ad3 szczur?

ad4 szczur?

ad5 oki bedzie wywalone :) szczur juz o tym pisal

ad6 hm no w sumie masz racje :)

ad7 moze jeszcze znajde jakiegoś klimatycznego fonta z polskimi znakami :) chyba że uda mi sie zajarzyć jak się przerabia fonty wtedy bym dodał tylko polskie znaki do tego ;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szczur




Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 14:47, 23 Sty 2012    Temat postu:

Przy imieniu można więcej miejsca dać - niektórzy mają dłuższe albo przydomki.
Nie wiem jeszcze jaki będzie przedział rasowy szybkości, ale rzeczywiście przydałaby się szybkość sumaryczna - może zamiast do zaznaczania od -2 do +2 dać dwa pola: modyfikator szybkości i szybkość całkowita. Podobnie przy atrakcyjności można -2 do +2 zastąpić polem do wpisania wartości (ale nie wiem czy to trzeba zmieniać).

Lokacje trafień chyba bardziej jak w WFRP (1 glowa, 2-4 korpus, 5-6 l. ręka, 7-8 p. ręka, 9 l. noga, 10 p. noga) - ma więcej sensu.
Free nie jest potrzebne po tworzeniu postaci. Przy cechach powinien zostać modyfikator rasowo/kulturowy, myślę że zamiast free lepiej by było wpisać poziom zaś sumę użyć na cecha+umiejętność, żeby było od razu wiadomo na ile rzucać w domyślnych sytuacjach Smile
PDki przy cechach nie powinny występować (bo są przydzielane tylko do umiejętności). Nie wiem czy PDki pośrodku to dobry pomysł (gumkowanie, relatywnie najczęstsze)

Umiejki wiedzowe (poza językiem ojczystym) wszyscy mają - więc tu zdecydowanie jest sens nazywać jak Alchem zrobił.


Aha, dodałbym gdzieś rozmiar na górze do wypełnienia.
Przy ranach można pomyśleć jeśli będzie miejsce dać skrót minusów jakie dają (poniżej paska np) - jeśli tak, to potem wrzucę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gerard Heime




Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 15:12, 23 Sty 2012    Temat postu:

Ok, Szczur już chyba wszystko skomentował. W kwestii wiedzówek nie naciskam.

Co do fontów, ja najczęściej zasysam z [link widoczny dla zalogowanych]

Stamtąd mam też czcionki które widziałeś na karcie do Słowian.

Co do edycji czcionek, to koleżanka kiedyś ściągnęła jakiś trialowy program typu FontCreator. Można go używać przez 30 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.szczurze.fora.pl Strona Główna -> Cadwallon - forum ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin